پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید
سرخط خبرها

رئیس کمیته اجرایی انتخابات مشهد: با آسیب شناسی مرحله اول انتخابات، دور دوم را برگزار کردیم | روند برگزاری انتخابات مشهد، در اتاق وضعیت رصد می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۷۰۵۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
رئیس کمیته اجرایی انتخابات مشهد: با آسیب شناسی مرحله اول انتخابات، دور دوم را برگزار کردیم | روند برگزاری انتخابات مشهد، در اتاق وضعیت رصد می‌شود
رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد گفت: ما امسال ابتکارات زیادی در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان مشهد داشتیم و مرحله دوم انتخابات در مشهد را با توجه به آسیب شناسی مرحله اول برگزار کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد صادقی امروز (۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳) در ستاد انتخابات شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله اول، اتاق وضعیت رصد انتخابات را تشکیل دادیم که در مرحله دوم نیز آن را فعال کردیم.

وی بیان کرد: اتاق وضعیت رصد انتخابات یک اتاق شفاف شیشه‌ای است که از طریق راهبران مستقر در این اتاق با تمام مناطق و شعب انتخاباتی در ارتباط هستیم و برخط و آنلاین ارتباط مستقیم داریم تا مشکلات و چالش‌ها را رصد کرده و تمام موارد را از طریق همین اتاق به صورت هدفمند برطرف کنیم.

صادقی افزود: یکی از ویژگی‌های اتاق وضعیت رصد انتخابات این است که ما با دستورکار‌هایی که تعریف کردیم، از روز قبل انتخابات تمامی شعب اخذ رای را رصد می‌کنیم تا اگر مشکلی وجود دارد آن را برطرف کنیم. در روز انتخابات نیز با دستورکار‌هایی که داریم، از همین اتاق مخازن پیش‌بینی‌شده را به صورت آنلاین رصد می‌کنیم.

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد ادامه داد: ما تا قبل از فرایند رای‌ریزی، تمام مشکلات و چالش‌ها را در اتاق برطرف خواهیم کرد. در روز انتخابات نیز هر یک ساعت، دستورکار‌ها را ارسال کرده و وضعیت شعب را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم،  هزار و ۶۴ شعبه در شهرستان مشهد و هزار و ۲۰ شعبه در شهر مشهد داریم، عنوان کرد: ما مرحله اول را آسیب‌شناسی کردیم. تا الان هیچ مشکلی در شعب نداشتیم و تمامی شعب راس ساعت مشخص فعال شدند.

صادقی با اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه‌ای در توزیع تعرفه‌های اقلام انتخاباتی داشتیم، تصریح کرد: در مرحله اول، با برنامه‌ریزی دقیق ستاد انتخابات، کمبود تعرفه نداشتیم و در این مرحله نیز هیچ مشکلی نداریم؛ اما در اتاق رصد بررسی می‌کنیم تا اگر در زمینه تعرفه یا اقلام کمبودی داشتیم، با فوریت برطرف کنیم.

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: در حال تدوین شیوه‌نامه‌ای هستیم تا بهترین روش توزیع تعرفه اقلام انتخاباتی را به کلان‌شهر‌های دیگر تسری دهیم. ما امسال ابتکارات زیادی در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان مشهد داشتیم که می‌توانیم آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم، از تعدادی از کلان‌شهر‌ها مهمان داشتیم که فرایند‌های مرحله دوم ما را بازدید کردند تا این اقدامات را در شهرستان‌های خود انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->